مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-08سياسي

برگزاری هفتمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای در خراسان جنوبی 


مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و با همکاری دانشگاه های استان برگزار شد.

  - ایسنا/خراسان جنوبی مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و با همکاری دانشگاه های استان برگزار شد.

  حمید مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، امروز پنج شنبه 18 خرداد در مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای اظهار کرد: مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای از سال 2008 میلادی در دانشگاه کویینزلند استرالیا آغاز شده و در حال حاضر در تعداد زیادی از دانشگاه های معتبر دنیا اجرا شده و در ایران برای اولین بار به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی از سال 95 در دانشگاه های کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی(ارشد و دکتری) و پژوهشگران پسادکتری که از ابتدای مهرماه 97 تا پایان شهریور 1401 از پایان نامه خود دفاع کرده اند، در این مسابقات می توانستند شرکت کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه همچنین دانشجویانی که طرح پایان نامه خود را پیش از مهلت ثبت نام به تصویب آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه رسانده اند در این دوره از مسابقات شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفتمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای در خراسان جنوبی 

برگزاری هفتمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای در خراسان جنوبی